Overtuigen met je ‘Over Mij’-pagina

Open deur Je ‘Over Mij’-pagina is cruciaal! ‘Wat een open deur’ denk je, als ik je zeg, dat de uitstraling van je website professioneel moet zijn. Wellicht nog een open deur, als ik daar aan toevoeg, dat deze ook persoonlijk en aansprekend behoort te zijn.⠀⠀ Klinkt dat laatste logisch maar ook lastig om praktisch uit te…

Waarom content cruciaal is voor het vinden van jouw ideale klant

Van offline naar online content Content is cruciaal voor het aantrekken van jouw potentiële klanten. Tot voor kort kon je offline werken aan je onderneming. Ook offline kwam je prima aan je klanten. Via via was vaak de beste marketing die je kon krijgen. De zogeheten mond-op-mond reclame. Tegenwoordig ontkom je er gewoonweg niet meer…

7 schrijftips voor begrijpelijke teksten

Begrijpelijke teksten en Jip & Janneke Het schrijven van begrijpelijke teksten is niet zo simpel als het lijkt, zo blijkt. Wanneer ik aan ondernemers vraag na het lezen van de (web)teksten, ‘wat staat hier nu precies?’, kijken ze me vol verbazing aan. Ze leggen mij het dan uit in een paar krachtige zinnen, waarop ik…

Waarom krachtige kernwaarden leiden naar meer klanten

Kernwaarden. Zowel in het bedrijfsleven als in het ondernemerschap hoor je deze term geregeld. Vaak genoemd in één zin met visie en missie.Maar wat zijn kernwaarden, hoe vind je ze en waarom zijn ze belangrijk? De kracht van de kernwaarde Als je ‘kernwaarden’ op zoekt in de Dikke van Dale, dan zie je dat deze…

7 redenen waarom zakelijk bloggen nodig is voor je bedrijf

Je hebt het vast al vaker gehoord ‘zakelijk bloggen is echt een must voor je bedrijf’. Ik kan dat alleen maar beamen. Zakelijk bloggen is zeker een belangrijk onderdeel van je marketing strategie. Waarom zakelijk bloggen veel kan betekenen voor jouw onderneming, leg ik je in deze blog uit door je 7 redenen te geven.…